Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hanka Novotná

22. 10. 2010 10:44
můj táta byl nejlepší chlap

mého života...moc mi chybí.

0 0
možnosti

Alfie

12. 10. 2010 12:14
Krásné...

Můj táta odešel teprve před dvěma měsíci a stejně mi to pořád připadá neskutečné... tak nějak jsem předpokládala, že s námi bude mnohem déle, než do 75 let...

0 0
možnosti

forman

11. 10. 2010 20:20
tátové

Děkuji Vám za výstižná slova, tátu nemám už více než 13 let, ale velmi často na něj vzpomínám a rád bych se ho zeptal na spoustu věcí. A snažím se ho pochopit, protože se mu stále více podobám ... A tak pátrám v historii (která byla jeho koníčkem) a snažím se aspoň amatérsky sestavit rodokmen naší velké rodiny. Hezký a klidný večer.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3568x
Ačkoli už nejsem novinář, píšu dál. Má úplně poslední kniha se jmenuje PŘIŠÍVAČKA UŠÍ a jsou to příběhy s tajemstvím.

Seznam rubrik