Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

blumblum

31. 5. 2010 12:33
Karma jako Brno a Praha dohromady

Krásně napsané, srdíčkem proložené. Moc se mi to líbilo.

0 0
možnosti
MS

calypsol

31. 5. 2010 2:13
hmm

To jsou žblebty. Devadesatiletá babka na šlapací vrtačce přebírá kšefty akademikům ze soukromých laboratoří. A pak se autor tohoto výžblebtu probudil s rukou v nočníku, že?? ;-D:-P A co s tím má co do činění Jágr?? Jó, dyt voni si Jágr jezděj ještě ted zuby spravovat až z toho Pitsburgu...;-D

0 0
možnosti

elaine

31. 5. 2010 11:48
Re: hmm

Pane/paní,

 vy jste mi ale  blbec/blbka !!!!!!!! Rv

0 0
možnosti
P

ProSlovoPuchejřSmazanáMayaMoya

30. 5. 2010 20:11
Nádhera

Fakt! R^;-)

0 0
možnosti
HU

chob

30. 5. 2010 15:29
krásné

Moc hezky a hlavně srdcem napsané.R^R^R^

0 0
možnosti
JK

regulator

30. 5. 2010 10:02
dekujeme........

...hezkyyy. karma !

0 0
možnosti
A

Angelkiller

30. 5. 2010 8:13
Moc hezké

Úžasný příspěvek pane Machu ...

0 0
možnosti
KT

Ježikača

30. 5. 2010 3:19
vážený pane

,tak za tohle by se nestyděl ani Ota Pavel.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

30. 5. 2010 3:24
Re: vážený pane

aha... takže nejsem první. ale neva, prostě se vám to povedlo. a vůli vaší babičky bych chtěla mít. :-)

0 0
možnosti

Janysa

30. 5. 2010 0:26
Díky za potěšení ...

... které mi nadělil Váš článek -  nejen kvůli skvělému Jágrovi, ale zejména  proto, že mi připomněl letní prázdniny, které jsem kdysi každoročně trávila u babičky a dědečka Fabianových v Přívorech. A jako městské dítě jsem se nemohla nabažit prohánění slepic po dvoře, čtení knížek na zahradě pod švestkou, koupání v Košáteckém potoku či lahodné chuti babiččiných lívanců s povidly.

 Paní doktorku Šárovou jsem osobně neznala, ale jejími pacientkami byly právě i má

babička a teta Psotová. Pokud si vzpomínám, Vaše babička jim byla blízká věkem a především laskavým přístupem - v té době se o vodou chlazené vrtačce nikomu ani nesnilo, návštěva zubaře nepatřila mezi příjemné prožité odpoledne. Něco o tom vím, tu zkušenost se starým dobrým kolovrátkem mám i po letech v živé paměti.

Přeji Vám neutuchající inspiraci a nám čtenářům radost z Vašich postřehů.:-)

0 0
možnosti
J

jenda83

29. 5. 2010 18:56
Moc pěkný

Romanticky napsané :-)

0 0
možnosti
ZO

Hugo__z__hor

28. 5. 2010 10:19
Děkuji

Obvykle nepřidávám komentáře, ale v tomto případě jsem si dovolil udělat výjimku a chci poděkovat. Poděkovat za článek, který jsem si přečetl a lahodil u srdce V. Což se mi v dnešní době a záplavě blogů už tak často nestává R^ [>-]  Takže Díky

0 0
možnosti
MT

Jirka Lála

29. 5. 2010 11:59
Re: Děkuji

taky děkuji, až se mi trochu zamlžily oči za tu Vaši milou vzpomínku na babičkuR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3568x
Ačkoli už nejsem novinář, píšu dál. Má úplně poslední kniha se jmenuje PŘIŠÍVAČKA UŠÍ a jsou to příběhy s tajemstvím.

Seznam rubrik