Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

KOLDAK

5. 2. 2009 7:23
V Africe žijí taková zvířata... jak ony se jen jmenujou...

a ty se taky docela dobře přiživují na mrtvolách těch druhých

0 0
možnosti
B

blekkal

4. 2. 2009 23:24
.

Harry Hammer > Já jsem tedy tvůj "blog" nečetl a ani číst nehodlám. Už proto, že někdo, kdo se trapně přiživuje u někoho, kdo skutečně psát umí je opovržení hodný. Cenzura? Prosím, zkus si někde zjistit, co to "cenzura" je. To není o tom, že ti někdo smázne tvůj stupidní výpotek v diskusi. Skutečná cenzura funguej tak, že jej nemůžeš publikovat nikde. A to ty můžeš. Minimálně na svém blogu. Chceš ho mít v celostátním deníku? Založ si nějaký. Nebo přesvěč nějaký, že má smysl jej otisknout. Klasické síto, filtrující grafomany...

.

K těm cancům o Primě, Nově, nuceně placené ČT, zkaženém světě plném mladých sadistů a výchovných problémech se vyjadřovat nebudu. Ztráta času.

0 0
možnosti
HH

Harry Hammer

5. 2. 2009 7:39
Re: .

A vo tom to je! Já tě nenutím, abys to tam četl, ale musím platit ze zákona za podřadný program na veřejnoprávní televizi!!

Ty mi něco vyprávěj o exibicionistech, když ani neumíš zařadit odpověď pod příspěvek a napíšeš odpověď jako samostatný přispěvek.;-D

To taky o něčem svědčí!;-D

Poradím ti. Neztrácej se mnou čas, za to placený nejsi.

0 0
možnosti
HH

Harry Hammer

4. 2. 2009 21:00
Vážený pane!

Pravděpodobně jste někde přečetl můj příspěvek v jedné diskuzi, který mi cenzor odstranil! a tak jsem ho pro jistotu umístil na svém blogu - http://zulovy.blogspot.com/

Nemáte pravdu v tom, že můžeme být rádi, že neexistuje cenzůra. Existuje i zde, jen jde o to, jak a která! Můžete mi ale vysvětlit, proč bych musel sledovat podobné úpadkové sr*čky, které popisujete, na veřejnoprávním kanále, na který musím ze zákona platit? Na Novu, která z toho má tunel za americké propadáky, nebo Primu se dívat nemusím, to máte pravdu. Za ty ale neplatím. Nemusím být dokonce ani trafikantem, protože mne k tomu nikdo nenutí a je mnoho zajímavjších povolání, ale jsem o mnoho let mladší než Vy a vychovávám své nezletilé potomstvo, a mohu Vám říci, že je to díky právě těm různým krvákům dost velký problém. Co nepochytí v televizi, to přinesou ze školy, kde to viděli jiní žáci. Byl bych nerad, aby jste se někdy stal obětí výrostků, kteří si s Vámi pohrají po vzoru jejich televizních hrdinů. Boží mlýny..!

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

5. 2. 2009 7:26
Re: Vážený pane!

Nevím, jestli je problém inspirace mediálním násilím nebo to, že oni výrostci mají zaručenu absolutní beztrestnost za své jakékoli činy.

0 0
možnosti
MH

hedlik

4. 2. 2009 20:35
krásný a "lehký" ...

výtvor. ač jsem vám (podle fotografie) věkem vzdálen zhruba celé půlstoletí (je mi 26:x - snad jsem vás neurazil...) mluvíte mi z duše. Mrzí mě , že v dnešní době si o sobě staří a mladí myslí většinou to nejhorší , nevím z čeho to pramení. . vy jste důkazem toho , že to jde i jinak. Cítím z vašich slov neuvěřitelnou lehkost. a co teprve ta úžasná poesie nakonec?!:)....děkuji za zprostředkování. pište dál , budu vám držet palec(i dva)..:-P:-P

za jeho pozornost jemnou

já na něj chtěla zavolat:

Blonďáčku, šel spát se mnou!....krásný verš! :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3568x
Ačkoli už nejsem novinář, píšu dál. Má úplně poslední kniha se jmenuje PŘIŠÍVAČKA UŠÍ a jsou to příběhy s tajemstvím.

Seznam rubrik