Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ccecil

7. 10. 2008 11:18
ze života...

já našel OP s prázdnou peněženkou a dalšími doklady. Vynaložil jsem jisté úsilí tu paní najít, respektive získat na ni telefon a zavolat ji, kde si má doklady vyzvednout. Ano přátelé, každý dobrý skutek má být po zásluze poterstán... Paní mi nejen že nepoděkovala / že jsem jí ušetřil neskutečné peripetie se sháněním duplikátů dokladů/ ale navíc mne obvinila, že peněženku jsem ukradl já a požadovala po mě nemalou hotovost. Tož takový je život.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3568x
Ačkoli už nejsem novinář, píšu dál. Má úplně poslední kniha se jmenuje PŘIŠÍVAČKA UŠÍ a jsou to příběhy s tajemstvím.

Seznam rubrik