Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak pardál ze Žižkova sbalil Penelope Cruz

Můj kamarád Láďa - je to už nějaká doba - zešílel kvůli mladé blondýnce Evince ze Žižkova. Opustil manželku a syna a svou novou lásku začal ten drsný chlápek oslovovat Ťutíne. Fiátek, v němž se pak za Ťutínem řítil žižkovskými uličkami, dostal název Ťutidlo.  

Na oplátku říkala Evinka svému Láďovi Pardál. Na Žižkově tak nazývají ty nejtěžší frajery. Takový frajer může klidně začít kariéru pardála tím, že se vykašle na manželku a na dítě. Jó, Žižkov.

Milenci si našli nový krcálek, ale Ťutínovi se tam nelíbilo. A tak se u mě Láďa vždycky stavil, zanadával si a už se cpal do Ťutidla, aby odfrčel Ťutínovi vysvětlit, proč je to lepší u Pardála než u maminky.

Jak čas ubíhal, byl u mě Láďa Pardál čím dál častěji. "My chlapi taky musíme dát kus řeči," vysvětloval omluvně.

Čekal jsem řeč pardálí... a dostávalo se mi zoufalého vytí! Ťutín hodil do kamen nové šatičky, poněvadž měly šišatou krajku. Ťutín přede všemi zfackoval Pardálova šéfa, který se dívence zakoukal do výstřihu. Ťutín neustále krade Pardálovi škváru z peněženky. Pardál byl celý víkend nucen drhnout na Žižkově schody. Proč? Onemocněla domovnice. A celý dům (sedm pater) podělaly kočky, zblblé do Ťutínovic kocoura. Pardál dostal z kočičího smradu děsnou alergii, opuchly mu oči a nos a probrečel několik dní. "A pořád mi taky vyčítají, že jsem děvkař, který opustil rodinu," kňučel Pardál, "a že skáču po všem, co má sukně. Nevíš kdy?"

Nevěděl jsem.

Jednou navečer ke mně dorazil Pardál úplně rozklepaný. "Jsme pod peřinou," zalykal se čerstvě prožitým bezprávím, "Ťutínek má sice žárlivý řečičky, ale vrní... a na jednou cítím na stehnu něco ledovýho. Leknu se, vyskočím, ona zařve a... víš co má v ruce?"

"Pytlík s ledem?" hádal jsem.

"Nůžky."

Pak řekl: "Jdu na Flóru na film s Penelope Cruz. Sám. Ať si klidně myslej, že jsem byl za děvkama." A zmizel.

"Právě mi nafackovaly," stavil se po týdnu a usmíval se jako blbec. "Ani mi to nevadí. Zajdu do kina. Už jsi viděl ten film s Penelope?"

Za pár dní přišel s monoklem: "Bože, jak je ta Penelope klidná."

S Penelope Cruz to začínalo být zajímavé. Vypadalo to, že Pardál nyní miluje dvě ženy - hysterického Ťutína a klidnou Penelope. Problémy vznikaly, když umělkyně nehostovala v Praze. Zkuste - ač děvkař - stihnout Ťutidlem v jednom dni citový prožitek v Budějovicích a divoký Žižkov! V zimě se Penelope vrátila zase do Prahy. Pardál ožil, vedl statečné řeči, ale moc vidět ho nebylo. Shodou okolností jsem potkal přítele, který bydlel v Ťutínově ulici. Ptal jsem se na Pardála. "To je ten zafačovanej chcípák, co tam dochází venčit kocoury?" dostalo se mi pohrdavé odpovědi.

Ráno o silvestru mi vychrtlý pardál, s tváří pokrytou jizvami z bojů, přijel poblahopřát do nového roku. Ťutidlo napěchováno obloženými chlebíčky, uherákem a šampaňským, vyrazil pak do ruchu velkoměsta. Připotácel se odpoledne, zamotán do obvazů doslova od hlavy k patě.

"Přišly na ni, ty vole!" skuhral obdivně skrz vyražené zuby. "Představ si, že odhalily Penelope!" A vyprávěl, jak ho Ťutín a její maminka po prokázané nevěře s Penelope v Cinema City na Andělu vyvlekly z Ťutidla na ulici. O hlavu mu roztřískaly všech sedm lahví šampaňského - každá ho stála několik stehů - jimiž je hodlal opít. "Chlebíčky lítaly až do třetího patra!" vykřikoval Pardál. "To byla Itálie!"

Ještě chodil a dýchal, jenže pro mě to byl mrtvý muž. Ale to neznáte pardály ze Žižkova! Jednoho dne potkal na ulici cizokrajnou dívku. Za pár dní už byli v Mongolsku, na jednom z mála míst, kde ho Ťutín tak snadno nenajde.

Autor: jan mach | pátek 23.1.2009 12:42 | karma článku: 24,39 | přečteno: 2588x
  • Další články autora

jan mach

Když umře táta

Dlouho jsem nepsal, protože to, o co jsem se pokoušel, nestálo za nic. Nevěděl jsem, proč se to děje, a nakonec mi zbyla jediná odpověď - potřeboval jsem se vyrovnat se smrtí otce, který zemřel koncem června, pár dnů před svými osmdesátinami. Na jiný důvod jsem nepřišel.

11.10.2010 v 18:50 | Karma: 25,72 | Přečteno: 2204x | Diskuse| Ostatní

jan mach

Měla jsi pravdu, babi, Jágr má srdce!

Má babička Marie Šárová, dentistka z Přívor u Mělníka, fandila celý život hokeji. Vydrželo jí to do pětadevadesáti let. Před televizní obrazovkou nesedávala jen při olympiádě nebo mistrovství světa. Nevynechala ani jeden ligový přenos.

24.5.2010 v 12:30 | Karma: 47,94 | Přečteno: 19015x | Diskuse| Ostatní

jan mach

Nejhorší apríl Fidela Castra

Vím, že už je po Aprílu, ale Kubánci ten pokažený Fidelův oslavují už druhý měsíc a skončí s tím až v říjnu. Je třeba dodat, že jsou to Kubánci na Miami. Evropa si ono výročí připomíná na různých místech, ale u nás nikdo. Možná proto, že je to všechno méně efektní, než se nechat vystavit v kleci na Václaváku převlečen za kubánského politického vězně, čehož jsme také byli svědky.

14.5.2010 v 15:40 | Karma: 22,62 | Přečteno: 1762x | Diskuse| Ostatní

jan mach

Tys tu ale dlouho nebyl, ty kluku ušatej!

Tohle je, ve vzrušené předvolební době, vzpomínka na šéfa hospody z Hamrsek (Hamrů) u Železného Brodu. Každého, kdo k němu přišel poprvé, vítal podobně: "Ty kluku ušatej, brejlatej, plešatej, zubatej..!" - podle okolností.

12.5.2010 v 16:00 | Karma: 17,10 | Přečteno: 1615x | Diskuse| Ostatní

jan mach

Zakázat KSČM by byla chyba

Proč si to myslím? Nenasbírají ve volbách víc jak 12 procent hlasů a jsem přesvědčen, že se jim to nepovede ani v těch příštích.

11.5.2010 v 11:35 | Karma: 12,77 | Přečteno: 1367x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3568x
Ačkoli už nejsem novinář, píšu dál. Má úplně poslední kniha se jmenuje PŘIŠÍVAČKA UŠÍ a jsou to příběhy s tajemstvím.

Seznam rubrik